Visitors

Thursday 29 July 2010

TERIMA KASIH

Salam…


Akhirnya telah selesai 2 program yang telah dirancang oleh exco QUASAR untuk sesi ini. Kami sangat berterima kasih kepada semua warga Diploma Sains Kuantitatif yang member sokongan kepada kami. Tanpa anda, siapalah kami.

Program yang pertama ialah TAUTAN MESRA QUASAR dimana program ini merupakan Induksi Pelajar Semester 1 dan 2 dimana program ini banyak member pendedahan kepada pelajar-pelajar tentang kewujudan dan organisasi Quantitative Association yang lebih dikenali dengan QUASAR. Kehadiran mereka sangat memberansangkan, hampir 98% pelajar yang menghadirinya. Program ini berlansung selama 2 hari. Mereka sangat berpuas hati dengan program ini secara keseluruhannya.



Program yang kedua ialah SALAM MESRA QUASAR lebih dikenali dengan nama AGM (Annual General Meeting). Dilansungkan di Dewan Sri Peria, pertama kalinya dalam sejarah QUASAR, AGM dijalankan di DSP. Secara amnya, AGM di DSP sangat memberi impak yang berbeza kepada kami, para Exco dan pelajar DQS yang sudah biasa dengan suasana AGM di LT. Namun begitu, AGM dapat berlansung dengan lancarnya. Terima kasih yang tidak terhingga kepada para jemputan yang sudi menghadirkan diri, PM Yusri, PM Nosiah, Puan Diana, Miss Nurul, Miss Syeda, Miss Syasya, Saudara Fikri dan Saudara Fitri. Tidak lupa kepada mantan exco, Nurliyana dan Mohd Syafiq dan berbanyak TERIMA KASIH kepada SELURUH WARGA DQS yang telah hadir.


Mungkin dalam pengendalian program-program ada yang terkurang, kami pihak exco sesi 2010/2011 memohon seribu kemaafan kepada sesiapa yang berkenaan. Sesungguhnya kami hanyalah manusia biasa yang tidak sempurna, InsyaAllah kami akan perbaiki dari masa ke semasa supaya QUASAR akan terus maju secara tidak lansung menjadi persatuan akademik yang cemerlang.

-Setiausaha 1 QUASAR-

No comments:

Post a Comment